Hejdå campus

2011-06-12 @ 00:32:31

Vaknade nyss upp från en lång tupplur på 1,5 timme, skönt! Jag blev så enormt trött efter min och Merus lunch på min favorit restaurang Pastini, som avslutades med en glass på Yogurt Extreme. Inte konstigt man blir trött efter en sådan lunch, haha. innan dess var vi på Reser Stadium och såg 2011's Graduation Ceremony. Ganska coolt med tanke på hur stort det var, men samtidigt väldigt långtråkigt, så vi stannade inte under hela cermonin.

 

Istället tog jag och Meru en sista runda genom Campus och en tur till bookstore där jag köpte en Oregon State University fleecejacka och Meru köpte en OSU body till min bebis, som hon för övrigt tror att hon på något vis kommer bli moster till. Haha, sött! Usch, under vår lunch tillsammans blev vi faktiskt ganska sentimentala över att vi inte kommer ses på samma vis längre. Under nästan ett halvår har vi bott tillsammans och umgåtts väldigt mycket, och vi båda känner att vi blivit bästa vänner under denna tiden. Så det kommer bli väldigt sorgligt att skiljas på torsdag. Som tur är vet vi ju i alla fall att vi kommer ses i höst och det gör det hela lite lättare. Meru kommer garanterat till Sverige, då hon kommer plugga i Wien under hösten. Vi planerar även en weekend i Moskva tillsammans, där hennes familj har en lägenhet. Och så tänkte jag åka och hälsa på henne i Wien i och med att jag aldrig varit där förut. Får se om jag hinner dit innan jag hunnit bli alldeles för stor om magen :)

 

Graduation Ceremony

 

 

 

Jag och Meru utanför MU på campus

 

 

 

Ikväll blir det sista middagen i Corvallis. Jag och två av mina roomies, Jessica och Meru, ska till Restaurang Big River. De har världens godaste efterrätter, så det blir en söt dag idag!

 

Nu ska jag försöka packa det sista innan det är dags att ge sig av till middagen, vi åker ju till Seattle imorgon bitti!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback