Babyshopping

2011-06-13 @ 08:31:31

Nu har jag precis krypit ner i sängen efter en lång dag. Imorse, eller rättare sagt i middags, lämnade jag och Meru Corvallis och begav oss till Seattle. På vägen hit stannade vi till på Woodburn och tog en fika, och självklart kunde jag inte hålla mig ifrån butikerna med babykläder! Dels köpte jag lite till Tilde, min bror och hans sambos bebis som är beräknad till mitten av augusti, och så köpte jag två plagg till vår baby. Väldigt mycket lättare att köpa kläder till Tilde, och betydligt svårare att köpa till vår bebis i och med att vi inte vet kön än. Men tur är kanske det annars skulle jag shoppat alldeles för mycket!

 

Babykläder till Tilde

 

 

...och till vår baby

 

 

 

Egentligen skulle jag vilja hitta en boddy till vår bebis där det står "made in USA", haha, för det är ju sant :) Men "all american" var också ganska kul tyckte jag! Två av plaggen hade antingen ett ankhuvud eller ett aphuvud bak över rumpan - så sött!

 

Imorgon blir det downtown i Seattle i stort sett hela dagen med massa shopping och fika, mina favoritsysselsättningar med min favorit Meru :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback