Underbara blommor

2011-06-18 @ 16:02:22

Tillbringat halva dagen med släkten och andra halvan sovande på soffan. Det blev nämligen inte så mycket sömn inatt och inte de senaste två dygnen heller på grund av resan hem. Hoppas bara att jetlagen försvinner snart..

 

Vi var i farmor och farfars gamla hus idag och jag hittade bland annat en stor gammal byrå som jag tänkte renovera upp, blir ett av sommarens projekt. Sen hittade jag lite orkidéer och så tömde jag nästan deras rabatter på blommor :) Jag älskar verkligen att ha snittblommor hemma, det ser så hemtrevligt ut och jag blir så glad av de!

 


 

 

 

Min kusin och hans sambo var också där och de var inte hos mamma och pappa igår kväll, så de visste inte om att jag är gravid. Det var såå kul att berätta för dem, de blev så glada men även förvånade! Imorgon tror jag att jag ska ringa runt till lite vänner som fortfarande inte vet om att vi ska ha barn. Det ska bli superkul!

 

Nu blir det romantisk komedi med chips och dip. Älsklingen jobbar sent ikväll på grund av något stort projekt på jobb, skönt att han går på semester snart :)

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-19 @ 14:06:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback