Skyddssnigel

2011-06-03 @ 06:30:46

Åh, kom på att jag inte har visat bebisens maskot/skyddsängel, eller vad jag ska kalla det, skyddssnigel kanske ;) Det är i alla fall en glassnigel som jag fick av Merus mamma samma helg som jag fick reda på att jag var gravid. Vi var i Seattle hos hennes föräldrar den helgen, de hade nyss kommit hem från Moskva på söndagen när vi berättade att jag var gravid för hennes mamma. Och så hade hon köpt massa glasprydnader, och när hon skulle visa dem så tog hon först upp snigeln och gav den till mig och sa att den var till min bebis. Så gulligt av henne! Är det inte söt?

 

Bebisens skyddssnigel

 

Snigel

 

 

Idag har det varit en riktigt bra dag. Tredje dagen i rad som jag mår bra och inte så illamående plus att jag äntligen kommit igång med pluggandet inför finals ordentligt! Och imorgon ska jag (förhoppningsvis/om jag ,år bra) starta dagen med ett träningspass på Dixon, och då även väga mig. Det är nästan det som lockar mig mest med att gå och träna, för vi har ingen våg hemma och jag har inte vägt mig sen vecka 4 i graviditeten och då hade jag inte gått upp något. Jag skulle nog gissa på att jag gått upp 2 kilo kanske. Vi får se imorgon, lite spänd faktiskt. Haha, vad töntig jag är!

 

God natt USA och god morgon Sverige!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback