Promenad som liknade ett zoo

2011-06-09 @ 05:36:00

Nyss hemkommen efter en riktigt härlig kvällsprommenad! Underbar kväll! Jag tog med kameran, men jag fick dock inte någon bra bild på lamadjuren eller om det är alpacka, jag är inte säker... Men jag fick två sjukt härliga bilder på lammen :) Ett lamm stod och åt från ett träd, så han ställde sig på bakbenen hela tiden och det såg jättekul ut. Och sen såg jag en mamma med sina små barn som var väldigt gulliga tillsammans!

 

Lama/Alpacka

 

 

Fin utsikt över bergen + en till lama/alpacka

 

 

Otroligt söta lamm

 

 

 

 

Imorgon är det dags att unna sig lite efter hårt pluggande till tentor, så jag, Meru och förmodligen Jessica ska då på manikyr :) Älskar att unna mig sådana saker. Och ikväll blir det nog att färga håret, det har blekts extra mycket nu när det varit sol ute, så jag tänkte mörka det lite till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback