Vecka 10

2011-06-07 @ 06:37:00

Idag går jag in i vecka 10 (9+0). Veckorna går ganska långsamt tycker jag, längtar så tills det börjar synas och tills alla vet att jag är gravid. Men när jag läser om bebisen så går det däremot otroligt snabbt för den att utvecklas. Nu är min bebis ungefär som ett plommon, mellan 3,2 och 4,3 cm. Tydligen är vecka 10 en milstolpe för bebisens utveckling, då alla organen nu är anlagda. Det känns fortfarande helt otroligt och svårt att verkligen förstå att vi ska ha barn i januari. Men det känns helt underbart! Nu när det är så tufft i skolan så tänker jag bara på att jag är gravid så blir jag hur glad som helst och det pirrar i hela kroppen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback