Vecka 11 + shopping

2011-06-14 @ 08:54:58

Jag blir så lycklig efter att ha skypat med min älskling, och om bara tre dagar så slipper vi skypa och kan umgås in real life igen :) Det ska bli underbart!

 

Idag har det blivit en hel del shopping i Seattle - kläder, smink och ansiktsprodukter. Har bland annat passat på att ladda upp med ett stort lager med i.d. Bare Minerals, mitt absoluta favoritsmink. Stor prisskillnad jämfört med svenska priser! Sen blev det en del kläder från Nordstrom. Jag älskar deras kläder och servicen där är såå bra! Jag kommer verkligen sakna den enormt bra servicen man får i USA när jag kommer hem till Sverige, alla är så supertrevliga och hjälpsamma. Jag hittade en jättesnygg kavaj på Nordstrom, dock hade jag lite problem när det kom till toppar. Nästan alla toppar är kortare framtill, vilket inte passar så bra nu när min mage börjar växa. Smakprov på vad jag kom hem med efter vår dag i Seattle:

 

Kavaj från Nordstrom

 

 

Topp från Nordstrom

 

 

 

Jag går jag in i vecka 11 idag, alltså bara en vecka kvar till magiska vecka 12 :) Illamåendet blir bättre hela tiden, dock är jag väldigt känslig för lukten av mat och jag är inte sugen på mat som jag i vanliga fall alltid är. Jag känner mig också mätt mycket snabbare än normalt, men det är ju säkert för att jag den senaste tiden ätit mindre mål men mer ofta. Måste erkänna att jag tycker att det är ganska svårt att vara nyttig för tillfället, men är ganska säker på att det kommer att bli lättare när jag är hemma i Sverige igen. Imorgon ska jag och Meru i alla fall börja dagen med en power walk, det är ju alltid något :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback