Äntligen!

2011-05-19 @ 18:33:39

Jippii!! Äntligen en morgon som jag inte mår särskilt illa! Så underbart skönt! Jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra dag. Först blir det massa pluggande som jag inte fick gjort igår, sen kommer mamma och pappa som har varit vid kusten några dagar och så blir det middag med dem och planera inför helgen. Planen är att åka till Portland på fredag och sen åker de hem till Sverige därifrån på Söndag. Och nu när jag känner mig så här bra så kommer jag nog absolut att hänga med till "storstaden".

 

Bara tre veckor kvar i skolan nu och bara fyra veckor kvar i USA överhuvudtaget. Ska bli underbart att komma hem till älsklingen som kan ta hand om mig när jag mår illa och så. Men förhoppningsvis kommer illamåendet att var bort tills dess!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback