Hej vecka 9

2011-05-30 @ 20:48:21

Idag går jag in i vecka 9, alltså 8 + 0. Bebisen har fördubblats i storlek jämfört med förra veckan, helt otroligt vad den växer snabbt!! Den är 2-3 cm lång, i storlek med en rosenknopp - så fint skrivit på libeor.se :). Mitt illamående är ganska hanterbart nu, men det tar på energin... Men det är bara att hålla ut och hoppas på att jag fortsätter må bättre och bättre!

 

Inatt sov jag med mandelolja i håret som jag skrev om igår. Tror inte att det blev någon enorm skillnad på håret, men det känns faktiskt mjukare och ser lite friskare ut.

 

Känner mig lite oroad angående vår boendesituation för tillfället. Vi vet inte riktigt hur vi ska göra, men en ska är jag säker på och det är att det ska vara färdigt till den lille kommer ut. Antingen ska vi bygga upp vår lägenhet så att det blir en etagelägenhet med TAKTARASS, och det kommer i så fall bli en riktig drömlägenhet. Alternativt att vi renoverar lägenheten så som den är bara bygger ut till ett större badrum. Det är dels en pengafråga, men även en fråga om hur länge vi egentligen vill bo mitt inne i Malmö. Vi får se hur det blir, men jag hoppas vi kan bestämma oss snart så vi kan börja bygga i slutet på sommaren. Och ja, jag är ganska otålig också. Som min älskling kallar det: jag håller på att bygga bo nu när jag ska bli mamma. Haha, han är söt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback