Home, sweet home!

2011-05-22 @ 03:07:36

Äntligen hemma efter en kaffe-drickande, sjungande och "dansande" bilfärd hem från Portland - allt för att inte somna. Jag är helt otrolig på att köra bil själv, blir så himla sömnig. Det enda som hjälper för mig är att prata i telefon, men det är ju förbjudet att köra och prata telefon här.. Jag och knutten i magen överlevde i alla fall :)

 

Idag hittade jag förresten äntligen TOMS-skor som jag har haft problem med att hitta i rätt färg och storlek. Vet inte om det finns i Sverige, men det speciella med dem är att för varje par man köper, så ger TOMS ett på skor till behövande barn. Mycket fin affärsidé tycker jag, så det måste man ju stödja då! Plus att de är väldigt bekväma och även snygga sommarskor.

 

Nyinköpta TOMS

 


TOMS

 


Dags för lite tentaplugg inför tentan på tisdag. Inte den roligaste sysselsättningen såhär på en lördag eftermiddag. Ja, ja, vad är en bal på slottet? ;)

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback