Kan det vara järnbrist?

2011-05-11 @ 08:30:40

Fortfarande hur trött som helst, men svårt att sova på kvällarna. Hur går det ihop? Och blir yr och håller nästan på att svimma på Yogan nu efter att jag blivit gravid. Misstänker att jag kanske kan ha järnbrist, så var nyss på Fred Mayer och handlade massa jordgubbar. Det är dock järn i mina kosttillskott, men misstänker att det inte är tillräckligt för mig. Borde gå till Student Health Care nästa vecka och kolla upp mina blodvärden.

 

Imorgon börjar i alla fall vår minisemester till San Francisco och jag kan sova hur mycket jag vill (vilket jag förmodligen dock inte kommer att prioritera). Vi åker driekt efter min scuba-tenta imorgon eftermiddag. Tyvärr kommer jag inte kunna slutföra scuba-kursen och få mitt dykarcertifikat här, då man inte får dyka när man är gravid. Men jag kommer bli klar med allt annat än själva sista open water dyket, och det kan jag göra i Sverige när knutten kommit till världen.

 

Hög till att försöka somna nu, lång dag imorgon, kommer formodligen köra så långt söderut vi orkar imorgon kväll. God natt USA och god morgon för er i Sverige!

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en supernice resa :)

2011-05-12 @ 05:56:22
URL: http://lenaytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback