Redo för en myshelg

2011-05-26 @ 05:13:26

Nu har jag laddat upp för en mys helg hemma ensam - kylen är full av frukt, bär, oliver, god ost m.m. Alla mina roomies kommer åka bort över helgen några till stor konsertfestival och en annan på någon annan campinggrej. Ska faktiskt bli riktigt skönt att vara hemma själv i det stora huset och bara ta det lugnt, plugga lite och så borde jag ta mig i väg till Dixon och träna. Jag har inte tränat på över två veckor nu på grund av mitt illamående. Men nu börjar jag känna mig bättre, i alla fall på kvällarna, så nu måste jag helt enkelt ta mig dit och träna lite. På tal om illamående så har jag precis köpt ett seaband som trycker på en akupunkturpunkt som ska motverka illamående. Hade varit underbart om det hade fungerat :)

 

Om mitt första möte på MVC som jag pratat om tidigare, så blev det i vecka 16, vilket är ganska sent. Men min pojkvän pratade med barnmorskan som sa att det inte gör något bara jag mår bra och det gör jag ju. (Eller rättare sagt jag mår normalt för en gravid kvinna!) Så jag får hålla ut, vill inte byta mottagning då jag hört av två vänner som gått dit att de trivdes mycket bra där, plus att det bara är typ två kvarter från var vi bor!

 

Dags för mig att laga lite kvällsmat och hänga med mina underbara roomies :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback