San Francisco

2011-05-15 @ 06:28:11

Nu sitter jag ensam på mitt hotellrum och myser, skönt att vara själv efter att umgås hela dagarna med sina föräldrar. Vi har haft riktigt mysiga och fullspäckade dagar i San Francisco. Vi åkte bland annat ut till Alcatraz på en tur som var otroligt intressant och lite skrämmande, vi gick på akvarium, såg de berömda sjölejonen som tagit över en del av hamnen, och en hel del annat. Så nu ska det bli skönt och komma hem och ta det lite lugnt, jag behöver så otroligt mycket sömn för tillfället, hoppas det inte håller i sig så till finals week, i så fall vet jag inte hur det kommer att gå.. Och mitt illamående är inte nådigt, det är inte många minuter per dag som jag inte mår illa. Förhoppningsvis lär jag mig att handskas med det bättre snart. Saknar dock min man som borde komma med frukost på sängen till mig!

 

 

Bläckfiskar, San Francisco Akvarium

Bläckfisk


 

Rocka, San Francisco Akvarium

Rocka

 

Sjölejon

Sjölejon

 


Nu ska jag krypa ner i den stora king size sängen och kolla på film tills jag somnar. Sen är det nog bara några få timmar bilfärd kvar hem imorgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback