Shopping & grodlår

2011-05-21 @ 06:11:32

Nyss hemkommen till hotellrummet i Portland. Proppmätt efter en trerätters middag med mamma och pappa. Gissa vad vi åt till förrätt!? Grodlår! Första gången jag käkade det, och det var faktiskt gott! Typ som kyckling men mycket saftigare.

 

Kvällens förrätt: grodlår

 

Grodlår

 

 

På vägen hit till Portland idag stannade vi till på Woodburn och shoppade lite. Jag köpte faktiskt mina första mammakläder :) Två klänningar: en svart och en blå/grön blommig som jag funderar på att ha på bröllopet vi ska på i Augusti, och så köpte jag leggings med "belly panel". Det blev också en tur till Tommy Hilfiger, där jag köpte två tröjor och ett par vita shorts. Mycket nöjd efter den shoppingturen och det var enormt kul att testa och köpa mammakläder!

 

Shopping på Hilfiger

 

Hilfiger

 

 

Nu ska jag krypa ner och kolla på en film, och vänta tills det inte är för tidigt att ringa min älskling hemma i Sverige.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback