Stress = illamående

2011-05-16 @ 23:56:01

Idag har jag kommit på att jag mår mer illa när jag stressar, det måste vara så. Idag hade jag presentation i skolan, vilket jag lätt blir stressad över. Mådde enormt illa hela morgonen, och nästan direkt efter presentationen mådde jag bättre. Och det har varit likadant de senaste dagarna, de dagar jag har stressat mer och känt mig mer stressad över skolan, så har jag mått mycket sämre. Jag måste helt enkelt ta det lugnare och vara i god tid med allt skolarbete såhär inför finals week.

 

Ikväll blir det svensk mat, kommer förmodligen blir mumsiga köttbullar, potatismos, brun sås och lingonsylt om jag hittar, annars tranbärssylt som tydligen också fungerar till det. Ska bli spännande och se vad mina amerikanska roomies tycker om det :) Uppdaterar er om det imorgon!

 

Nu ska jag ta en power nap (känns som om det är det enda jag gör nuförtiden) och sen ska jag iväg på min sista scuba diving-lektion.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback