Vecka 8

2011-05-23 @ 18:11:53

Wiii, pratade precis med min vän som berättade att hon nyss fått reda på att hon också är gravid!! Stort grattis till henne och hennes man! Himla bra tajming måste jag säga, nästan bara två veckor är det mellan våra graviditeter. Nu kan vi älta graviditeter och bebis-sknack hur mycket som helst :)

 

Idag går jag in i vecka 8. Tiden går så snabbt för tillfället, men kan tänka mig att den går betydligt långsammare i slutet av graviditeten. Illamåendet och tröttheten hänger fortfarande kvar, men i betydligt mindre grad. Måste bara tänka på att äta ofta, vilket inte är så lätt att komma ihåg alltid! Men man lär sig nog snart.

 

Min älskling bokade tid till vårt första möte på MVC idag. Vi fick en tid den 20/7 och då är jag redan i vecka 16. Är inte det lite sent för att vara första mötet? Någon som vet? Ska nog försöka ring imorgon igen och höra om vi kan få ett tidigare datum. Man är ju lite otålig också, vill ju försäkra sig om att allt är bra med bebisen där inne!

 

Nu är det dags för min andra frukost innan jag sticker iväg till skolan!

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Låter sent med vecka 16, hade mitt första besök i vecka 8 men då var det bara lite grundinfo och sånt. Sen den riktiga inskrivingen va i vecka 11-12 nåt.

2011-05-23 @ 21:50:55
URL: http://www.nattstad.se/Anette.Karlsson
Postat av: E

Ja, jag trodde också något sånt! Hoppas jag kan få en tidigare tid. Tack för infon :)

2011-05-23 @ 22:22:36
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback