Zzzz Zzzz

2011-05-19 @ 07:22:32

Idag har jag inte gjort mycket. Jag är så otroligt trött att jag är inkapabel till att göra något överhuvudtaget. Ganska frustrerande när man har en hel del pluggade man borde göra. Dagen har gått ut på att vila i sängen, solade lite och slappa på soffan. Imorgon får jag nog dricka lite kaffe så jag får något gjort!

 

En glad nyhet är att jag nu mest mår illa på morgonen. Jag mår väl inte prima under dagen, men det är en betydlig förbättring än tidigare. Jag har kommit på att jag måste TVINGA mig att gå ner i köket direkt på morgonen och bre en knäckemacka och ÄTA den, vilket inte är det lättaste... Jag har också kommit på att tomater är ganska lätt att äta när man mår illa :)

 

Jag var på Student Health Care igår och pratade med barnmorskan och kollade mina järn-värden, som jag tidigare skrev om att jag misstänkte att de var för låga. Men jag hade normala värden :) Jag berättade för barnmorskan att jag har svårt att äta och är rädd att jag inte får i mig tillräckligt med näring, så hon bokade en tid på tisdag till mig hos en graviditetsdietist. Ska bli härligt att få lite tips!

 

Skalmans sovklocka ringer för femte gången idag. God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback