Zzzz

2011-05-10 @ 07:18:43

Hur mycket sömn kan min kropp egentligen behöva? Jag tycker att jag är trött hela tiden nu. Idag gick jag hem mellan två lektioner i skolan och sov i nästan två timmar, trots det har jag känt mig hur trött som helst hela eftermiddagen och kvällen. Antar att jag bara måste acceptera det och sova extra mycket nu, och låta kroppen göra sitt.

 

Nu har jag äntligen fått leverans från Sverige av kosttillskott för gravida, hade bara multivitamin kvinna innan. Kan ju hoppas på att jag får lite mer energi av det!

 

 

Kosttillskott för gravida

 

 

 

Kvällen var trots min trötthet jättemysig. Jag åkte ut till kusten med mina päron och åt på en otroligt god fiskrestaurang precis vid havet. Enormt fin utsikt över stilla havet och solnedgången!

 

 

Solnedgång i Newport

 

Newport

 

 

Nu sitter jag och lägger in massa graviditets-appar i pappas nyinköpta iPad. Han får skylla sig själv när han ber mig att starta upp och registrera den ;)

 

Imorgon bär det av till Eugene för ytterligare en shoppingtur. Blir mycket shopping nu så här i början av päronens vistelse, då de kom hit med en tom resväska. Får se om jag kan hålla mig undan från bebiskläderna nu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback