Älskade nya soffa

2011-11-30 @ 09:50:09

Vår nya soffa är nu på plats och invigd igår kväll (blev marängsviss istället för popcorn till filmen, mums!). Och vi är hur nöjda som helst med den! Den är väldigt stor och armstödet går ut en bit framför dörren till datorrummet, men det visste vi redan att den skulle göra och det ser faktiskt inte så konstigt ut som jag trodde att det skulle göra. När vi börjar renovera vinden om ett par månader så kommer vi ändå spika igen den dörren, så vi tyckte inte att det gjorde något att vi köpte en stor soffa. Nu kommer det nu säkert passa bra i nya lägenheten på vinden där det kommer vara gott om plats. Så hittills känns det som ett bra inköp :)

Vår älskade nya soffa


Från det ena till det andra - imorse var jag i skolan i Lund på en extremt kort snabbvisit. Skulle tippa på 5 minuter :) Åkte dit för att lämna in min uppsats (förstår inte hur de kan kräva att man även ska lämna in den i pappersformat, trodde det var 2011..?) och så lämnade jag tillbaka en bok på biblioteket. Skönt att ha det fixat i alla fall. Nu är det bara opponering av uppsats kvar, vilket är bokat till på tisdag. Sen är jag helt färdig med skolan - underbart!

Snart kommer Lotta och lilla Tilde och hämtar mig för att åka till Svågertorp och handla julgranspynt. Tanken var att vi skulle åkt dit i går, men det blir idag istället. Så igår fick jag tid till att äntligen packa BB-väskan som jag tänkt göra länge nu. Den är dock inte färdigpackad, men det som går att packa i förväg är packat och packlistan ligger bredvid. Så när det är dags att åka in till förlossningen är det bara för mig eller älsklingen att packa ner det som inte är förbockat. Skönt att ha kontroll på läget ;) Så typiskt mig!

Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: emmelie

det är samma soffa som vi hade i Borås, kommer från Living? mkt bra val=) miss u gumman=)

2011-11-30 @ 10:52:06
Postat av: Elina

Ja, den är från Living. Skönt att höra att ni var nöjda med den :) Miss you too! Tycker att det är dags för er att komma ner till Malmö snart ;)

2011-11-30 @ 16:44:43
URL: http://embry.blogg.se/
Postat av: Christer

Ser jätte fin ut.....

2011-11-30 @ 21:29:35
Postat av: Mamma

Så snyggt med nya soffan. Fina kuddar oxå!

2011-11-30 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback