Fixarhelg

2011-11-20 @ 10:24:21

Igår kom vi stormsteg närmre Lillans ankomst, känslomässigt i alla fall. Vi hade en heldag med att göra ärenden till Lillan. Köpte åkpåse, nappflaskor, skötbädd, mössa strumpor, filtar, blöjor och massa annat. Hittade en perfekt åkpåse på Babyproffsen för bara 399:-. Igår kväll rensade jag även ut hela garderoben som är tänkt för Lillan och började fylla med hennes saker. Och idag håller jag på att tvätta alla hennes kläder, lakan, filtar m.m. för att sedan fylla på garderoben ännu mer och bädda i vaggan och vagnen med de nytvättade sängkläderna. Så nu börjar jag känna mig betydligt mer förberedd på hennes ankomst :) Kanske ska jag packa BB-väskan idag också? Har dock inte full koll på vad jag ska ha med mig än, men det är väl bara att googla lite. Inte fel att vara ute i god tid, vi vet ju aldrig när Lillan får för sig att titta ut.

Gårdagens shopping


Kommentarer
Postat av: Helena

Köpt massor ettor i blöjorna, de finns ju bara i småpack och vi fick springa och handla stup i kvarten..Alicia hade dem upp till 1,5 månad tror jag...

2011-11-20 @ 18:01:51
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag har förstått att tvåorna är en aningen stora i början, bäst att köpa på sig några ettor också :) Tack för tipset!

2011-11-21 @ 09:59:55
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback