Första utkastet klart

2011-11-22 @ 09:49:46

Vilken underbar känsla - igår kväll blev jag äntligen klar med mitt första utkast till min uppsats, vilket var betydligt tidigare än vad jag hade planerat från början. Så idag ska jag maila in den till min handledare för granskning av honom, så följaktligen är jag ledig från skolan nu tills han svarat och då är det förmodligen lite revidering som ska göras. Veckans projekt blir nu att hitta en ny soffa till oss :)

För övrigt rör Lillan på sig väldigt mycket just nu och det börjar kännas lite galet med tanke på hur stor hon börjar bli. I natt blev det inte så mycket sömn för mig då hon aldrig verkade komma till rätta i magen. Tur jag är ledig idag :) Mina högra revben har också börjat ömma en del, tror att Lillan ligger och trycker med sina små fötter där.

Idag blir det att pyssla lite hemma och eventuellt träffa Lotta och lilla Tilde. Sen är det ju tisdag och andra delen av profylaxkursen ikväll. Borde nog öva lite på aningen idag, så jag kan säga att jag övat på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback