Fredag är här

2011-11-04 @ 08:32:17

Då var fredagen äntligen här och det räknar jag som att helgen börjat - älskar fredagskänslan :) Behöver dock plugga lite idag också. Igår blev det bara en halv dag av plugg, sedan blev det först fika med Lotta och lilla Tilde och sen middag med Joanna som jag inte träffat på hur längesedan som helst. Så det blev en riktigt mysig eftermiddag och kväll.

Nästa söndag är det ju farsdag och jag kan verkligen inte låta bli att köpa något till älsklingen trots att han inte riktigt är pappa än.. Det är ju så kul att köpa presenter plus att jag har en god idé på vad jag ska köpa :)

Nä, nu är det bäst att sätta igång uppsatsskrivandet för idag så jag inte behöver sitta med den ända till ikväll.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för en supermysig eftermiddag/kväll gumman! Nästa gång bjuder jag ;)



Puss o Kram

2011-11-04 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback