Nöten är knäckt

2011-11-10 @ 10:12:22

Jippii! Jag löste precis problemet som jag grubblat på de senaste dagarna. Jag har inte fått rätt på mina siffror som behövs till undersökningen i min uppsats. Men nu äntligen hittade jag lösningen - bara en liten grej i en formel som skulle ändras. Herregud vad härligt! Kanske att jag blir klar med uppsatsen innan jul trots allt ;) Så största delen av dagen kommer jag nog fortsätta att spendera här nere i finanslabbet för att få fram all data jag behöver. Men det blir en supermysig lunch med Maria och Lena som jag pluggade med i USA i våras. Härligt med reunions! Och ikväll blir det middag med en av mina gravidkompisar och hennes sambo. Hoppas våra älsklingar gillar varandra så att vi kan ha fler middagar tillsammans ;)

Now, back to my numbers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback