Skötväska

2011-11-01 @ 13:39:24

Efter mycket om och men så har jag nu köpt en skötväska. Trodde aldrig att det skulle vara så svårt, men utbudet är ju sjukt minimalt! Det finns ont om snygga väskor och de är lite väl dyra enligt mig. Jag ville köpa en som inte var allt för kvinnlig så att älsklingen också kan använda den sen när han ska vara pappaledig. Det blev i alla fall denna väska från OiOi för 1099:-. Den var tillräckligt snygg, borde även fungera till älsklingen och var full av praktiska grejer och fack.

Skötväska från OiOi, 1099:-


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt det måste vara att ha fått så mycket gjort av allt inhandlande. Själv har jag bara hunnit införskaffat lite kläder, men vi flyttar till vår nya lägenhet i helgen och efter det kan jag börja samla på mig saker känner jag. La inte du upp någon bra shoppig lista till bebisen förut, har du hunnit bocka av allt?

2011-11-01 @ 16:00:29
Postat av: Emma

jätte fin väska =)

2011-11-06 @ 07:48:39
URL: http://emmabloggat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback