Snart färdigjobbat

2011-11-11 @ 20:12:42

Fjärde sista dagen på detta jobb går mot sitt slut.. Sen kan jag vara höggravid i lugn och ro. Planerar att ligga på soffan så mycket som möjligt de sista veckorna så att Lillan inte kommer för tidigt. Men jag vet ju att jag aldrig kommer kunna ligga still på soffan dag ut och dag in. Speciellt inte om det blir så att vi flyttar innan jul, vilket jag verkligen hoppas på. Varför är det alltid så att allt ska hända på en och samma gång? Skriva kandidatuppsats, ev flytta, köpa ny bli, jul, nyår och föda barn.

Idag har det varit en sådan där bra dag - jag hann komma långt på uppsatsen innan jag skulle iväg och jobba och så fick jag reda på att jag blev godkänd på min sista tenta. Och så är det ju fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback