Snygga servettringar

2011-11-30 @ 17:13:52

Det blev inte shoppas så mycket julgranspynt som jag hade tänkt idag, bara julgransljus. Hoppas på att Åhlens har snygga julgranskulor, jag vet att de i alla fall har en snygg julgravsfot som jag tänkte köpa. Jag hittade i alla fall ett par snygga servettringar som jag letat efter sista veckan. Ville ha några stilrena i silver och hittade idag dessa skönheter på Ilva:


Nu ska badväskan packas och sedan ska jag springa iväg på kvällens vattengympa för gravida. Ser faktiskt fram emot ett träningspass för en gångs skull :) Och så är det ju onsdag idag och det betyder "Bonde söker fru". Tur att jag precis hinner hem innan det börjar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback