Tidig morgon

2011-11-15 @ 09:03:31

Oj, vilken stressig morgon det blev. Tänkte att jag skulle plugga i skolan idag och passa på att luncha med Sandra, och så hade älsklingen ett tidigt möte med jobbet. Så det blev att skynda sig i morse för att jag skulle hinna med att åka med honom. Vissa dagar är så himla svåra att gå upp ur sängen, medans andra vaknar jag hur lätt som helst och har inga problem att gå upp. Förstår inte att det kan vara sådan skillnad. Idag var det en av de svårare dagarna att ta sig upp.. Men nu är jag äntligen i skolan och redo att jobba med uppsatsen hela dagen. Igår blev det inte lika mycket gjort då jag jobbade hela eftermiddagen och kvällen.

Ikväll ska jag och älsklingen iväg på profylaxkursen som vi anmält oss till. Den är uppdelad i två kvällar á 3 timmar, så vi kommer nog hinna lära oss en del och andning och förlossning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback