Trött och onda fötter

2011-11-23 @ 18:50:14

Har haft en konstig känsla i kroppen de senaste dagarna. Har kännt mig trött och off i huvudet. Gick och funderade på det idag och att jag känner mig helt frisk, så det är ju inte det. Sen kom jag på - jag är ju gravid! Och sjävklart är det anledningen till att jag känner mig "konstig", haha. Jag börjar alltså känna mig ganska gravid nu, fötterna blir också trötta hur snabbt som helst, så runderna på stan får bli betydligt kortare nu och innehålla längre fikor ;) Ikväll jobbar jag mitt sista pass på jobbet, vilket känns otroligt skönt nu när jag börjar bli betydligt tröttare än vanligt! Ska försöka att inte boka in så mycket varje dag heller. Idag blev det på tok för mycket - först shoppingrunda till Svågertorp på IKEA, Stoff & Stil och Barnens Hus, sen fika med Annie och nu jobba till 23.. suck! Måste lära mig att jag behöve mer vila nu. Lätt att glömma att man är gravid och inte orkar med lika mycket som vanligt. Imorgon ska jag i alla fall ta en låång sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback