Händelserik helg

2011-11-28 @ 09:24:18

Efter en lång, händelserik och mysig helg ligger jag nu och drar mig i sängen och unnar mig lite sov morgon. Jag och älsklingen tog helg redan tidigt i fredagsförmiddags då vi åkte till Ystad Saltsjöbad och njöt av spa och trerätters. Måste dock säga att Skansen i Båstad som vi var på för exakt ett år sedan (också när vi firade vår årsdag) får mycket högre betyg. Självklart var Ystad Saltsjöbad också mycket bra, och det är alltid härligt med spa, hotell och hotell frukost, men där var lite trångt med mycket folk enligt mig och maten i Båstad tyckte vi också var bättre. Men det var absolut värt att prova Ystad Saltsjöbad okså :) Nästa årsdag tror jag att vi ska testa the Lodge, har hört att det också ska vara superbra.

Firar vår 3-årsdag på Ystad Saltsjöbad


Efter frukosten i lördags provkörde vi bilen vi förmodligen tänker köpa, kollade soffa, julpyntade och sen på eftermiddagen var det min brorsdotters namngivning. Och jag blev utsedd till fadder ♥ Igår fortsatte vi att kolla soffa och hittade till sist den vi vill ha, den är Från Living och heter Magnum. På tisdag har vi äntligen en ny soffa och kan köra vår gamla skruttiga soffa till tippen! Det ska bli så skönt! Nu blir de enklare at bjuda hem folk också, lite fler som får plats hos oss nu :)

Nu börjar jag bli redo att ta mig upp från sängen. Idag blir det lunch på stan med en vän och hennes lilla bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback