Då var veckan igång..

2011-11-07 @ 21:38:49

En intensiv vecka har dragit igång och började med handledarmöte för min uppsats och ett antal timmar i LINC-labbet för att få fram rätt siffror till min studie. Men nej, jag fick inte helt rätt på det. Kanske hjälper det att sova på saken ;) Om lite drygt tre veckor tänkte jag vara färdig med första utkastet till uppsatsen, och förhoppningsvis blir jag kanske klar innan dess. Hårt jobb som gäller de kommande veckorna helt enkelt!

Imorgon blir det dock inte bara plugg. Först ska jag och älsklingen till familjerättsbyrån och registrera faderskap så att Lillan inte är faderlös när hon föds ;) Sen blir det fika med Ann-Marie innan jag ska sätta igång med plugget. Det är ju nästan omöjligt att plugga effektivt en hel dag ändå!

Lillan verkar må bra som vanligt i magen, aktiv och påminner mig ideligen om att hon ligger där inne. Om en dryg vecka ska vi äntligen på det andra ultraljudet och det ska bli så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback