Vi stannar!

2011-11-21 @ 10:21:05

Så, nu är det bestämt att vi stannar och bor kvar i vår lägenhet och ser till att renovera så snart vi kan istället. Lägenheten i Västra hamnen som vi hade på G saknade tvättmaskin och torktumlare plus att det hade blivit väldigt dyrt att ha två lägenheter under renoveringen. Vi har ju tvättmaskin och torktumlare här i vår lägenhet och jag älskar det. Jag kommer nog älska det ännu mer efter att Lillan har kommit också och jag behöver tvätta i stort sett varje dag! Nu har jag därför börjat boa lite mer här i lägenheten, men det är sista veckan nu som jag sitter med uppsatsen innan jag tänkte skicka in första utkastet till min handledare, så när det är gjort tänkte jag fixa och dona i lägenheten ordentligt :) Vi behöver bland annat en ny soffa, den vi har nu är inte ens värd att bli kallad för soffa! Snart är det ju även dags för att julpynta och skaffa gran. Funderar också på att fixa till dator-/gästrummet till Lillan. I denna lägenheten finns ju inget riktigt bra rum för henne, men på vindsvåningen har vi ju självklart ritat in ett barnrum. Tror att hon klarar sig utan eget rum första halvåret :)

Nu ska jag sätta igång med min slutsats på min uppsats, ska jobba så hårt jag bara kan för nu börjar jag bli trött på att plugga (har ju massa andra roliga saker som jag vill fixa med!), så kanske kan jag förhoppningsvis bli färdig att skicka in den om bara någon dag.

ps. Tack för alla fina tips jag får av er läsare, de är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback