10 röda rosor

2011-10-25 @ 09:45:23

När jag kom hem från jobbet i går kväll möttes jag en en bukett rosor i köket. Älsklingen hade handlat blommor till mig för att jag skrivit min sista tenta. Vad det värmer i hjärtat, jag älskar verkligen blommor och överraskningar ännu mer!


Idag börjar jag dagen med en lugn morgon i soffan med nyhetsmorgon. Riktigt skönt att bara ta det lugnt och inte tänka på skolan. Lite väl trött på att plugga nu, men jag får tänka på att att det bara är två månader av plugg kvar. Det ska jag nog stå ut med! Lite senare idag blir det förmodligen en promenad med en gravidkompis och i eftermiddagen och kvällen kommer att spenderas på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback