Hemmadag

2011-10-26 @ 08:53:56

Idag var jag uppe med tuppen och kokade tomtegröt (risgrynsgröt). Det tar ju typ en timme att bli färdigt så jag hann bli väldigt hungrig innan jag kunde äta min frukost. Men gott var det!

Idag blir det en riktig hemmadag. Det ska bli riktigt skönt att bara göra precis vad jag känner för. Men jag ska försöka få en hel del gjort på min distanskurs och så tänkte jag städa lite och sen laga en god middag till ikväll. När man haft en intensiv period tycker jag att det är otroligt skönt att bara vara hemma en dag.

Lillan har varit väldigt aktiv de senaste dagarna, ännu mer än vanligt och rörelserna är ju inte så små längre. Igår kväll när vi skulle sova och jag och älsklingen låg och kollade på magen kändes det typ som om Lillan försökte ta sig ut ur magen genom skinnet. Jag skulle tro att det var hennes huvud vi såg som hon tryckte ut flera centimeter. Känns rikgigt tokigt när hon gör så, men kul samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback