I love coffee

2011-10-20 @ 13:22:23

Lillan är nog lite arg på mig idag. Nu är jag inne på min andra stora latte. Hoppas hon inte påverkas allt för mycket. Dricker inte särskilt mycket kaffe i vanliga fall, men nu under tentaperioden är det min räddning. Nu när kaffet kickar in blir det ytterligare lite plugg innan jag ska ge mig av till jobbet. Tiden går så snabbt och jag skulle vilja ha lite längre tid på mig inför tentan på måndag, men som älsklingen säger så räcker det ju med att bli godkänd och det borde jag fixa! Helgen blir således mest plugg, men bästa Emmelie hörde av sig nyss och tydligen skulle de ner till Malmö i helgen, så perfekt avbrott i allt pluggande att träffa dem. Och imorgon blir inte så tokigt det heller, jag och älsklingen ska ut och käka och sedan en tur till lilla torg och checka in deras alkoholfria drinkar :) Kanske sista gången vi kan roa oss själva innan Lillan kommer. Bäst att passa på ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter mysigt med ut o äta sen lilla torg ;)

Kanske får föreslå det för Staffan i helgen ;)



Kraam

2011-10-20 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback