Pustar ut!

2011-10-24 @ 14:33:52

Äntilgen är tentan över, underbar känsla! Hoppas nu bara att jag klarade den också ;) Men det tror jag. Nu är jag helt slut, hann dock som tur var att sova en liten stund nu innan jag ska ge mig av till jobbet. Nu ska jag ta ledigt från allt som har med mina studier att göra fram till i alla fall onsdag morgon. Det är ju viktigt att hinna återhämta sig lite mellan turerna. Jag hoppas bland annat på en fin helg så man kan hitta på något kul, som att kanske ta en tur till Köpenhamn på lördag. Det hade ju inte varit helt fel! Jag tycker att det är extra viktigt att ha lite roliga saker att se fram emot såhär under hösten när vi går mot mörkare tider och allt känns en aningen mer ansträngande. Så något kul ska jag allt se till att vi hittar på på lördag. Men idag är det måndag, och nu är det hög tid för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback