Sammandragningar

2011-10-12 @ 18:24:19

Misstänker tyvärr att jag börjat få en del sammandragningar. Inte så farligt än så länge, mest jobbigt när jag vänder mig i sängen. Då låter jag som en gammal gubbe som pustar och stönar :) Hoppas det inte blir mycket värre, vill ju kunna fortsätta röra på mig, hade ju tänkt träna gravidvattengympan så nära förlossningen jag bara kan. På tal om det så skulle de visa gravidgympa på svt's morgonprogram imorse. Och det som de visade var att man bara kunde sitta på en pilatesboll och hålla balansen och sedan kunde man avancera övningen genom att sträcka ut ett ben i taget. Men hallå, hur mycket träning är det? Jag som hade hoppats på lite ny inspiration. Får använda min egen fantasi istället :) Någon som kanske har tips på enkla övningar man kan göra hemma?

Imorgon bär det äntligen av till stugan i Småland, har verkligen längtat dit sista tiden. Och då ska det minsann bli många långa skogspromenader och förhoppningsvis massor av svampplockning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback