Skön kvällspromenad

2011-10-27 @ 20:50:33

Kom precis hem efter en kvällspromenad med älsklingen, riktigt skönt efter en hel dag framför datorn. Idag har jag kommit ganska långt på min rapprt i min distanskurs. Men det blir nog inte mycket med jobb på den denna veckan. Imorgon är dagen nämligen bokad för en dag på stan med bästa svägerskan och lilla Tilde, så då planerar jag inte att jag ska få något gjort och sen är det ju helg och den är helig (om det inte är kris i studierna).

Till någo helt annat så håller jag att flippa ut på vår arkitekt som är omöjlig att få tag i och för det mesta gör en besviken. Han har spräckt sin egen tidsplanering för projektet med hästlängder och nu börjar både jag och älsklingen bli riktigt trött på att det knappt går framåt. Vi får se av arkitekten har till svar imorgon, om vi överhuvudtaget få tag på honom vill säga. Annars kanske det helt enkelt blir att strunta totalt i denna lägenheten och försöka hitta något annat istället.. Mycket grubbel just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback