Snart skogen

2011-10-13 @ 15:27:35

Det börjar närma sig avresa till stugan, samtidigt som min energi till att plugga alltmer avtar. Sitter i biblioteket i skolan och kämpar med böckerna medans jag väntar på att älsklingen ska bli färdig med sitt möte på jobb. Känner mig väldigt redo att dra till smålands djupa skogar nu! Jag hade för övrigt min sista föreläsning precis, så nu är det enbart tentaplugg som gäller. Vi får se hur effektiv jag är på att plugga nu i helgen uppe i stugan, jag har dock inte allt för stora förhoppningar på mig ;) Vet hur det brukar bli med den saken. Därför borde jag ju vara extra mån om att få så mycket som möjligt gjort nu innan vi åker, så jag återvänder väl till mina böcker nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback