Gravidpiercing

2011-10-25 @ 19:52:00

Nu börjar det bli för tajt i nalveln för att ha kvar min piercing där. Från att tidigare haft en grop som navel har jag nu istället en som står rakt ut plus att huden runt naveln blivit väldigt tajt. Så det var bara till att ta ut piercingen. Jag funderar dock på att försöka hitta en graviditetsstav som jag har hört ska finnas för gravidmagar. Den ska tydligen vara i plast och ovanligt lång. Jag vill nämligen helst inte att piercinghålet ska hinna växa igen och jag vet ju inte hur snabb min kropp är på att läka där. Jag får nog gå och prata med någon piercingstudio och höra vad de rekommenderar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt att naveln står rakt ut, tycker att det måste kännas så konstigt. Min sambo räknar ner dagarna tills min navel putar ut, han går och känner på den hela tiden =)

2011-10-25 @ 20:11:01
Postat av: Elina

Haha, vad kul! Min sambo kallar det för färdigknappen, men jag tror dock inte att Lillan är färdig att komma ut än ;)

2011-10-25 @ 20:13:32
URL: http://embry.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nä, bebisen måste nog få ligga och gotta till sig lite till.

2011-10-26 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback