Plugg & jobb

2011-10-31 @ 15:54:14

Fick hoppa in lite tidigare på jobbet idag då här var mycket att göra. Men jag hann skriva en del på rapporten under förmiddagen. Jag ska försöka bli klar med den senast på torsdag så att jag kan fokusera på min kandidatuppsats till 100% sen. Är lite smått orolig att jag inte hinner klart med uppsatsen i tid, vill ju helst bli klar med den innan jul. Hade varit så skönt att bli klar med hela utbildningen innan Lillan kommer och i så fall måste allt med uppsatsen vara färdig innan jul. Jag ska göra mitt bästa :)

Imorgon är det nytt besök på MVC och det är alltid lika kul! Kul att se hur man växer och det roligaste är självklart att lyssna till Lillans hjärtljud. Senare på kvällen imorgon ska vi också på någon typ av föräldrautbildning på KK. Jag vet inte helt vad det innebär och min barnmorska verkar inte ha så stor koll heller då det är någon ny typ av utbildning om jag förstått det rätt. Det ska i alla fall ha med förlossningen att göra och min barnmorska har rekommenderat att vi själva läser på en del innan då de förmodligen inte går in på djupet om till exempel smärtstillande. Vi har ju redan läst en hel del, men det får nog bli lite med förlossningsläsning ikväll. Herregud, förlossningen närmar sig verkligen, snart bara 2 månader kvar till beräknad förlossning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback