Välkommen helg

2011-10-07 @ 15:10:26

Då var det redan dags att ta helg. Känns som om jag inte hunnit med något pluggande alls idag nästan, eller inte så mycket som jag hade önskat i alla fall. Men papperna från försäkringskassan kom idag angående mammapeng, så den är ifylld och redo att postas. Så något vettigt har jag allt gjort av min tid ;) Älsklingen har jobbat hemifrån och då blir jag inte lite effektiv, men jag ska inte skylla på honom. Det är ju mysigt att ha honom hemma en vardag för omväxlingsskull!

Snart bär det av till Karlskrona för att fira min svärfar över helgen, så det är hög tid att packa väskan nu. Det kommer blir en tur med båten över till Polen och där har jag aldrig varit förr, så det ska bli kul. Hoppas ni alla få en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback