Babyshopping på Börjes

2011-09-16 @ 17:08:26

Hur kan det vara så himla kul att handla till lillan? Idag när jag och älsklingen var i Tingsryd kunde vi ju inte låta bli barnavdelningen. Det blev två set påslakan och örngott till spjälsängen och ett set till vagnen.


Jag har ju förbjudit mig själv att handla mer bebiskläder innan lillan är född, men älsklingen kan ju köpa ;) Så "han" köpte en body med Lilla My på, då vi har kallat lillan för Lilla My några gånger och kunde ju då inte låta bli att köpa bodyn! Och så blev det ett par byxor till det och ett par leggings som ser ut som ett par jeans. Men nu får det nog vara köpstopp för honom också!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ser riktigt fram emot att börja köpa lite saker nu, har ju inte handlat en endaste liten socka än. Min igår sålde vi lägenheten och idag skrev vi på kontrakt för den nya...så framtiden och en större lägenhet är säkrad... ny kan shopping hyterin börja.



Ni har hittat väldigt gulliga saker till er lilla flicka.

2011-09-16 @ 20:15:14
Postat av: Rebecca

Massa fint du hittat. :)

2011-09-19 @ 02:02:25
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback