Bästa kommentaren

2011-09-26 @ 11:29:15

Var precis på vårdscentralen för att jag misstänkte att jag kanske fått njurbäckeninflamation igen, men det verkade det inte vara. De skickade iväg lite prover för att kolla om det kanske var något annat. Men som vanligt när jag är "sjuk" så mår jag väldigt bra, bara lite ont i ena sidan. Tjejen som tog blod prov på mig gav mig världens gulligaste kommentar: vilken söt mage du har. Haha, det är nog inte så ofta att man blir så glad över att någon tycker att man har en söt magen, men just nu så är det typ det finaste man kan säga till mig :) Hon berättade att hon hade varit beräknad den 5 januari med sin son - bara en dag innan mig. Hon berättade hur hon hade pustat ut när klockan slog tolv på nyråsafton - precis som jag säkert också kommer att göra! Hennes son hade kommit på beräknad förlossningsdag. Hoppas lillan också kan hålla sig att komma ut till efter nyår.

Nu ska jag ta och läsa om ekonomisk integration. Har ganska många sidor att läsa, då detta blir första gången jag öppnar boken till denna kurs. Hoppas den är intressant att läsa så kanske jag kan få mig själv att läsa lite på kvällarna innan jag ska sova också, annars är det nog inte så stor chans att jag kommer igenom denna tegelsten...

I eftermiddag ska jag få träffa min älskade brorsdotter och min svägerska. Alltid lika mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback