Efter regn kommer solsken

2011-09-11 @ 08:19:18

Helgen började sådär lite halvtråkig med jobb både fredag kväll och lördag på dagen. Men sedan fortsätter den betydligt trevligare! Igår kväll hade jag och älsklingen en riktigt mysig lördagskväll tillsammans, efter att inte riktigt ha umgåtts på hela veckan. Och idag känns det som om det blir en helmysig dag :) Den ska börjas med brunch på Ängavallen med några goda vänner och sedan åker jag och älsklingen till mina föräldrar som inte kommer hem förrän senare på dagen då vi ska bjuda dem på middag där. Ska tydligen bli riktigt härligt väder idag, 25 grader läste jag igår! Så det blir gött att vara i mamma och pappas hus istället för här inne i lägenheten idag. Tror att det till och med blir att ta med bikinin idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback