En stor kopp te

2011-09-20 @ 17:48:45

Igår vaknade jag med värsta halsbrännan - eller det är i alla fall vad jag tror att det var. Men senare under dagen gick det över till vanlig halsont och även idag har jag ont i halsen. MEN, som gravid får man ju knappt ta något alls mot halsen! Så nu ger jag upp läkemedel och satsar på varmt te med honung och en massa citrusfrukter för att hålla mig så frisk som möjligt. Och om halsen gör för ont kan jag alltid trycka i mig en panodil..

Älsklingen är iväg på konferens ett par dagar så jag passar på att mysa till det hemma med mina skolböcker ;) Skämt åsido så får jag ju i alla fall en hel del gjort nu när jag är ensam hemma. (Man får ju se det från den positiva sidan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback