God morgon!

2011-09-13 @ 09:34:26

Efter en stor frukost är jag nu redo att påbörja pluggandet för dagen. Men det blir inte så många timmars plugg, då jag ska träffa mamma på stan om några timmar för att käka lunch tillsammans och så blir det nog även en runda på stan (behöver fler långa linnen - något jag använder varje dag nuförtiden). Det ska bli mysigt att hänga med mamma idag. Det blir inte så mycket kvalitetstid tillsammans numera.

Igår kväll skulle vi egentligen jag och älsklingen ha möte med vår arkitekt angående planritningen av vår lägenhet och ikväll skulle vi haft möte med honom och någon annan från föreningen för att disskutera planritningarna på de andra två vindsvåningarna. Men nej! Han verkar inte vara så organiserad - han var dubbelbokad båda dagarna! Suck. Vårt möte blir imorgon istället och för föreningen nästa vecka. Det låter säkert som en bagatell, men jag har skräck för att projektet ska bli förlängt hela tiden och detta är ju ingen bra början. Nej jag får ligga på och maila och påminna om möten. Så ska det säkert gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback