HÖSTTRÖTT

2011-09-21 @ 14:00:51

Kan det vara hösttröttheten som kommer smygande? Det är ruggigt ute, näsan rinner, halsen gör ont och jag är trött, men jag känner mig trots allt betydligt bättre jämfört med igår. Jag blir lite extra sugen på att boka in roliga grejer att göra i höst då. Nästa helg åker jag ju till Wien och hälsar på en kompis, och nu kollar jag lite på resor till Prag i slutet av oktober. Det hade varit perfekt att åka då när jag precis haft en tenta och mycket senare kan jag nog inte åka utan att flygbolagen skulle protestera.

Nu ska jag se till att plugga hela eftermiddagen innan det är dags för vattengympa för gravida ikväll. Jag ska dock ta det försiktigt i vattnet så att jag inte blir sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback