Kanske sista sommardagen

2011-09-04 @ 16:20:39

Vilket underbart väder det är idag, känns som riktig sommar värme. Kan det vara sista riktiga sommar dagen för i år kanske? Jag och älsklingen åkte raka vägen ner till Västra Hamnen när jag kom hem från jobb, man måste ju ta vara på en sånhär fin dag! Så nu sitter vi på ett café och njuter, planerar vindsprojektet och läser tidningar. Vad härlig söndagen blev, trots att jag var tvungen attt gå upp så tidigt till jobbet. Snart är det dags för oss att dra oss hemåt efter flera timmar slappande här. Tar en tur till MAXI på vägen hem och veckohandlar. Ikväll har jag övertalat älsklingen att vi ska laga köttbullar, potatismos och kantarellsås. Riktigt sugen på det. Så hans middagsplaner blev sågade och framflyttade till senare i veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-05 @ 08:53:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback