Lunch i världsklass

2011-09-13 @ 17:49:24

Vad mysigt det är att bara hänga med mamma på stan i flera timmar! Nu har jag fått massor av energi till att fortsätta plugga nu ikväll. Kanske att jag till och med blir färdig med denna uppgiften ikväll som egentligen inte har deadline förrän på söndag kväll. Imopnerande va!? ;)

Det blev kanske världens godaste lunch. Självklart på korvhuset! De har så jäkla goda korvar och hemmalagad potatismos. Jag hoppas att ni som bor i Malmötrakten känner till detta underbara ställe.


Jag vet inte hur många baby-/barnbutiker som vi har varit i idag, skulle tippa på åtta stycken! Ganska svårt att hålla mig borta från dessa söta butiker, men jag har hållt mitt löfte till mig själv om att inte handla mer babykläder förrän lillan är född. (Återkommer senare med vad som inhandlades istället..) Med så mycket springande på stan behöver man ju också en liten fika framåt eftermiddagen. Kolla in detta konstverk:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback