Min söta brorsdotter

2011-09-05 @ 20:14:21

Det blev som sagt inget pluggande idag som planerat, utan istället en heldag med Lotta och Tilde. Tycker att det är dags att jag ska lära känna min brorsdotter nu, trots att hon fortfarande mest sover hela tiden. Men så mysigt det är att bara sitta med henne i famnen och mysa! Här är en mysig bild när Tilde sover på mitt bröst - mys!

Sovande Tilde


Vi tog en tur på stan med fika och ytterligare lite babyshopping :) Tilde fick en ny baby sitter och jag köpte täcke, kudde och sovklädder till vagn/vagga till vår lilla flicka. Borde nog skriva upp en lista på allt som ska inköpas till vår lillan i magen, så jag kan börja bocka av lite och får koll på vad som är kvar att inhandla.

Nybäddad vagn


Det känns nästan som lite terapi att handla alla dessa babygrejer, det blir liksom lite lättare då att förstå att vi har en liten bebis om några månader. Och så är det ju hemskt roligt med alla små söta grejer!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken sötnos! :)



Nu har jag utsett veckans blogg :) Blev det du? ;)

Om inte så har du chans igen nästa vecka! :)

2011-09-05 @ 22:57:15
URL: http://teoretisk.blogg.se/
Postat av: VS - Anna

Tack för din kommentar. :)



Jag tror helt klart att storleken beror på att jag tidigare varit gravid även om det var längesen. Det är så himla mysigt att ha det som det är nu och du är nog snart där och kommer kunna njuta av en lagom stor mage länge. Visst känner du sparkar?



//Anna

2011-09-05 @ 23:04:01
URL: http://vittellersvart.blogspot.com
Postat av: Elina

Kanske också har med var moderkakan sitter..? Nu börjar jag verkligen njuta av att vara gravid, men visst blir det skönt är det syns ännu tydligare att det är en gravidmage :) Lillan sparkar på mycket och det känns väldigt tydligt! Mysigt men samtidigt väldigt konstig känsla! Känner du av din bebis?

2011-09-06 @ 09:13:07
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback